torstein89 Skrevet 8. februar 2020 Skrevet 8. februar 2020 Vurderer å bytte fra Indigo domotics på Mac til Homey, men lurer da på om det finnes noen virtuelle knapper man kan få på push-melding ved at noe skjer i en Flow? Eksempelvis på en Flow: hvis man kommer innenfor "geo fence" innenfor gitt tidsrom så får man push med valg; Vil du åpne garasjeporten? JA | NEI Der JA åpner porten og NEI gjør ingenting. Ikke det at jeg har slike innebygd i systemet i dag, men greit å høre om muligheten. Sent from my COL-L29 using Tapatalk 1 Siter
GAS Skrevet 8. februar 2020 Skrevet 8. februar 2020 Desverre ikke men hadde vert en fin funksjon, skal legge inn forslag til athom? Bruker ifttt så har jeg widgets/knapper jeg kan bruke uten å måtte åpne appen for å åpne garasjen osv. Siter
torstein89 Skrevet 11. februar 2020 Forfatter Skrevet 11. februar 2020 Desverre ikke men hadde vert en fin funksjon, skal legge inn forslag til athom[emoji106]Ser ut som noen allerde har meldt inn. Fikk nemlig Homey-en min i dag og sjekket experminal [emoji106][emoji2532]Sent from my COL-L29 using Tapatalk Siter
GAS Skrevet 11. februar 2020 Skrevet 11. februar 2020 Virtual devices er ett godt valg også. Men ingen av de gir deg noe valg i en push varsel. Siter
torstein89 Skrevet 12. februar 2020 Forfatter Skrevet 12. februar 2020 Virtual devices er ett godt valg også. Men ingen av de gir deg noe valg i en push varsel.Joda [emoji3][emoji3] Bare spørre riktig mann på Homey-forumet. Løsning er å legge til "push-confirmation" i "and" i flows. Da får man ja nei i push [emoji1303]Homey forum:https://community.athom.com/t/how-do-i-create-a-custom-button-ui/17313/6?u=torsteinSent from my COL-L29 using Tapatalk 1 Siter
GAS Skrevet 12. februar 2020 Skrevet 12. februar 2020 Lærte noe nytt idag også. Trodde jeg viste litt mere om homey etter å ha hatt den ett år.... Skal vere litt mere forsikti med å svare nei på spørsmål? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.