TB_HA Skrevet 9. februar 2020 Skrevet 9. februar 2020 Jeg kjører pr idag 10-12 hue pærer via deconz og Homeseer. Så har jeg fått med meg at det kan være lurt å få oppdatert disse pærene. Jeg finner lite info på nett, håper noen her vet noe ? Må pærene fjernes fra deconz og tas inn igjen på Hue Bridge? Hva skjer da når jeg legger de tilbake i deconz? Må alt av devices og events i Homeseer endres? Det er jo marerittet ? Siter
stigvi Skrevet 10. februar 2020 Skrevet 10. februar 2020 Har sett at noen har lastet ned oppdateringer til pærer fra et nettsted til Philips, lagt disse inn i deconz og kjørt en oppdatering. Alternativet er som du beskriver. Jeg venter med oppdatering av Hue pærer til Philips eventuelt gjør oppdateringene offisielt tilgjengelige slik at de også kommer med i deconz som standard. Ikea sine oppdateringer er med på denne måten. Siter
TB_HA Skrevet 10. februar 2020 Forfatter Skrevet 10. februar 2020 Jeg skal forsøke med en pære og se hva som skjer ila uka. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.