Frode79 Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Hei, jeg har et lite system med ikea hub og lyspærer. Jeg har også noen xiaomi magnetbrytere og temperatursensorer. Ønsker meg en felles hub til disse to som kan gi en enkel styring og presentasjon. Finnes det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 stigvi Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Ja. Jeg bruker deconz som er en "modul" til Home Assistant/Homeseer og sikkert flere. Samsung sin Smartthings hub klarer nok også dette uten at det er en anbefaling av akkurat den (Smartthings er avhengig av en skytjeneste for å fungere) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 GAS Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Homey, enkel å intuitiv ? Spørst hvor flink du er med data å hvor mye tid du vil bruke på å lære, finst gratisprogrammer også men må jo ha litt utstyr som koster uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Frode79 Skrevet 10. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2020 Ønsket er vel helst en ferdig pakke, har ingen foreløpige planer om noe avansert, mest lyssetting og info om temperatur og status på dører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 GAS Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Athom Homey Med denne får du veldi mye muligheter. Med denne får du styrt det du planlegger å mere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Frode79 Skrevet 10. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2020 Hvordan er erfaringen med Homey? Ser at støtten til feks ikea kan brått forsvinne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 GAS Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Erfaringen er for det meste god, men når mange lys skal slåes på samtidig har de hendt at en eller to ikke har reagert. Støttet for ikea kommer nok ikke til å forsvinne, men er greit å sjekke at det man vil kjøpe seg er støttet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Frode79
Hei, jeg har et lite system med ikea hub og lyspærer. Jeg har også noen xiaomi magnetbrytere og temperatursensorer.
Ønsker meg en felles hub til disse to som kan gi en enkel styring og presentasjon.
Finnes det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
6 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.