- 0
Vurdering av type sentral
-
Lignende innhold
-
nobø connect Dårlig valg av Nobø/Glen Dimplex å kun støtte Futurehome!
Av JKK,
- homey pro
- futurehome
- (og 4 andre)
- 9 svar
- 789 visninger
-
- 5 svar
- 1 383 visninger
-
- 8 svar
- 1 845 visninger
-
- 2 svar
- 1 423 visninger
-
- 4 svar
- 1 816 visninger
-
Spørsmål
Murlough
Hei, pr idag har jeg noe smart dingser hjemme. Men ikke noe som kontrollerer alt.
jeg har i mange år vert fascinert og ønsket og få et smart hjem (økonomi har stoppet)
Men nå begyner dette og bli langt billigere og lettere tilgjengelig en før
Så da til mitt spørsmål, hva burde jeg velge?
Har sett mest på Homey Pro
det som skal brukes/innstaleres i framtiden er
Philips hub og lys. (Har idag)
Roomba støvsuger (har idag wifi modell)
Apple TV og en god bunke Apple produkter (har idag)
i nermere framtid blir det trolig installert produkter fra fibaro (eventuelt noe lignende om anbefalt)
og da alt fra dimmere, lys brytere, stikk og da i hovedsak Walli serien.
vidre ønsker jeg og bytte alle termostater (koblet mot en skjerm/sentral i yttergang, ønsker da og få muligheten til og stille over en felles sentral(mobil/iPad) og direkte fra rommene
vidre blir det værstasjon, plante sensorer etc
div sensorer i huset. Både til Phue og fibaro er tanken for forskjellige oppgaver i huset
Kommer også folie på vinduer som går fra blank til sort over strøm. Og dette ønskes også da og kontrolleres. Da med sensor Og programmering for enkelte senarioer.
blir også oppgradering av hjemmekino med ny prosessor og forsterker ila neste 2 årene.
så hva burde brukes? Vil homey pro holde?
hvordan vil det eventuelt bli med fibaro? Lest da om at det ikke er mulig og oppgradere fastvaren til fibaro etc.
Lenke til kommentar
Del på andre sider
9 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.