LEHoisveen Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Noen som har erfaring med trege bevegelsesdetektorer?Tar en tid fra jeg går inn i rommet ril det skjer noe, kjører event på løsningen. Sent fra min SM-G955F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knutarn Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Hvordna kjører du HS? vamware? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LEHoisveen Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2020 Kjører hs3Sent fra min SM-G955F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Har masse Multisensor 6, de fungerer fint. Alle er imidlertid koblet til fast strøm. Hva med dine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LEHoisveen Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2020 Har masse Multisensor 6, de fungerer fint. Alle er imidlertid koblet til fast strøm. Hva med dine?Jeg har bare to, som er koblet opp, og de har faststrøm.Sent fra min SM-G955F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Det er tiden det tar fra det grønne lyset lyser til f.eks. lyset i taket går på som er problemet? Hvor mange noder har du i nettverket? Ble Multisensorene inkludert på fast strøm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LEHoisveen Skrevet 18. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2020 Det er tiden det tar fra det grønne lyset lyser til f.eks. lyset i taket går på som er problemet? Hvor mange noder har du i nettverket? Ble Multisensorene inkludert på fast strøm?Syns det tar litt tid før det grønne lyset kommer på også. Har ca 10 noder. Ja ble inkludert med faststrøm, har ikke giddet kjøpe batterier til de.Sent fra min SM-G955F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Preference Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Det hjelper deg vel ikke, men jeg opplever nesten det samme med Home Assistant. Har gjerne kommet meg midt ut i rommet før det grønne lyset kommer på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Hvis det er det grønne lyset som er tregt, så vil lyset også være tregt. Står sensitiviteten på maks? (Tror det er default) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Preference Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 På 19.2.2020 den 13.29, Moskus skrev: Hvis det er det grønne lyset som er tregt, så vil lyset også være tregt. Står sensitiviteten på maks? (Tror det er default) Jeg tror det. Har kun endret sensor typen til å bli binary. Hvilke verdier i Z-wave controlleren er det jeg skal se på for å sjekke sensitivitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Preference Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Tror jeg fant det, stemmer vel bra dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.