Oddvar Skrevet 15. februar 2020 Skrevet 15. februar 2020 Feilsøker Z-Wave nettet på hytta og står litt fast Jeg har denne feilmeldingen ved oppstart: Feb-15 18:17:21 Z-Wave ErrorException initializing Security interface for Z-Wave: s2crypto64 Når jeg slår av og på en wall plug fra Homeseer får jeg de fire nederste linjene i loggen nedenfor. Status på devicen i Homeseer endrer seg til Unknown. Når jeg slår av og på med fysisk bryter på wall plug får jeg de to øverste linjene i loggen. Statusen på devicen endrer seg korrekt. Jeg har 6 stk. wall plug. 1 Fibaro og 5 Telldus. Fibaroen og den ene Telldusen virker som normalt, mens 4 Tellus trøbler.. Feb-15 18:28:14 Z-WaveDevice: Inne Kjøkken Panelovn Set to ON Feb-15 18:28:08 Z-WaveDevice: Inne Kjøkken Panelovn Set to OFF Feb-15 18:28:04 Z-Wave ErrorFailed sending Z-Wave command to device: Inne Kjøkken Panelovn Feb-15 18:28:03 Device ControlDevice: Inne Kjøkken Panelovn to On (255) by/from: CAPI Control Handler Feb-15 18:27:59 Z-Wave ErrorFailed sending Z-Wave command to device: Inne Kjøkken Panelovn Feb-15 18:27:59 Device ControlDevice: Inne Kjøkken Panelovn to Off (0) by/from: CAPI Control Handler Noen som har tips? Har prøvd med en backup, disabled/enabled interfaces og slettet og lastet ned Z-wave plugin på nytt. Har også prøvd å ekskludere/inkludere wallplugen i loggen ovenfor uten at jeg får det til (skjer ingenting). Siter
Oddvar Skrevet 16. februar 2020 Forfatter Skrevet 16. februar 2020 Beta du mener? Har installert den vanlige. Men fikk omsider løst det, plugget ut og inn UZB1 så fungerte det igjen. Reboot hjalp ikke. 1 Siter
Moskus Skrevet 17. februar 2020 Skrevet 17. februar 2020 12 timer siden, Oddvar skrev: Beta du mener? Ja, så vidt jeg kunne se er de eneste som har fått opp den feilmeldingen de som har installert S2-betaen (og selve feilmeldingen gir jo et hint om det). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.