rocklobster Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Hei har strømmåler i felles måler rom i kjeller og bor i 4. etasje. Plan a er å trekke en nettverkskabel opp til vårt sikringsskap, men vil Tibber Pulse virke i enden av 10m nettverkskabel? Noen som har gjort noe sånt? Vanlig cat5? Vil neppe være nok strøm i enden til å drive Tibber Pulse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strips Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 10m er ikke stort. M-Bus-standarden skal kunne gå flere km med kabel. Så er neppe strømtrekket til en Pulse noe å tenkte på med 10m. Det er vel bare å teste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rocklobster Skrevet 19. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2020 Joda, skal prøve, men håpet noen hadde testet noe lignende før meg og kunne dele erfaringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strips Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Hvis du har en 10m patchekabel og Pulse for hånden kan du bare koble til ved måleren og bruke telefonen som hotspot. Jeg kommer til å gjøre som deg en eller annen dag. Men om det bli neste uke eller neste måned vet jeg ikke. Kan ikke fatte at det ikke skal gå. Hvis måler ikke klarer å levere nok strøm så kobler du bare til den medfølgende mikro-usb-laderen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daniel.h.iversen Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Vet om flere som bruker lange nettverkskabler uten problemer med Tibber Pulse. 1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rocklobster Skrevet 21. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2020 3 hours ago, daniel.h.iversen said: Vet om flere som bruker lange nettverkskabler uten problemer med Tibber Pulse. Flott å få det bekreftet fra "the source". Takk. Skal bekrefte når jeg evt. klarer eller ikke klarer å få til dette, vil tro det er mange som er i samme situasjon. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TMB Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Jeg har min Tibber Pulse i kjelleren, og sikringsskapet i etasjen over. Har dratt en kabel gjennom huset, opp på loftet for så ned i sikringsskapet, sikkert 30-40 meter. Ikke noe problem det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.