Venin Skrevet 16. februar 2021 Skrevet 16. februar 2021 Det finnes flere blueprints for Opple og DeCONZ. Har du testet de? Det er sikkert den enkleste måten. Siter
kjetilkl Skrevet 18. februar 2021 Forfatter Skrevet 18. februar 2021 (endret) On 16/02/2021 at 23:41, Venin said: Det finnes flere blueprints for Opple og DeCONZ. Har du testet de? Det er sikkert den enkleste måten. Hm, nå er jeg nok litt noob - men det sier meg ikke noe? Edit: Ok, nå ser jeg etter et rask søk at dette er nytt siden desember, og skal gjøre det enklere å lage og implementere automasjoner basert på events - Finnes det en lettfattelig guide med skritt-for-skritt hvordan jeg importerer et blueprint og så bruker det til å slå av og på et lys et sted kanskje? Endret 18. februar 2021 av kjetilkl Siter
Venin Skrevet 19. februar 2021 Skrevet 19. februar 2021 (endret) Gå til Konfigurasjon - Blueprinter og trykk 'Oppdag flere blueprinter'. Finn en du vil bruke og kopier nettadressen. Velg deretter 'Importer blueprint', lim inn nettadressen og trykk 'Forhåndsvisning av blueprint'. Så er det bare å trykke 'Importer blueprint' og etterpå velge 'Opprett automasjon'. Endret 19. februar 2021 av Venin Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.