ØysteinHJ Skrevet 1. mars 2020 Skrevet 1. mars 2020 Hepp. Har nettopp lagt inn siste beta-versjon av HS4. Og synes ting har fungert bra så langt. Men jeg ser at Homeseer Mobile ikke fungerer lenger. Noen andre som opplever dette? Siter
ØysteinHJ Skrevet 2. mars 2020 Forfatter Skrevet 2. mars 2020 Jeg gjør det når jeg er på hjemmenettverket, men ikke utenfor hjemmet. Da får jeg denne feilmeldingen: HTTP/1.1 200 OK Accept-Ranges: bytes Content-Length: 211 Cannot connect to system, might be offline. Redirecting to Log In page... Siter
Moskus Skrevet 2. mars 2020 Skrevet 2. mars 2020 Ja, da får du nok ikke kontakt med HS-Mobile heller. Vet ikke om de har begynt å bruke HS4 med MyHS? Siter
Petterpotet Skrevet 2. mars 2020 Skrevet 2. mars 2020 Jeg har vært inne med MYHS før og HSmobile, men jeg får samme melding som deg nå. Så det ser ut som systemet er nede på noe vis. Siter
Rolftoo Skrevet 3. mars 2020 Skrevet 3. mars 2020 MyHS og HS4 fungerer helt topp hos meg. Har kjørt HS4 siden betaen ble public og er dønn stabilt. HS mobile og Imperihome fungerer, Imperihome klager på for mange API kall, det er nok en beta issue HSBuddy fungerer ikke, men har egentlig ikke behov for den appen. Siter
ØysteinHJ Skrevet 3. mars 2020 Forfatter Skrevet 3. mars 2020 Jepp, da var problemet løst. Det var en kombinasjon av at HS4 ikke var registrert på riktig lisens (stod bare med id=0). Måtte lure HS4 inn på http://serverip/register.html for å flytte til riktig lisens. Det andre var at MYHS-registeringen min var på feil lisens også. Men jeg fikk ikke endret det via MYHS-adminpanelet, ettersom det ikke godtok den gamle lisensen min. Så løsningen der ble å få HomeSeer support til å slette MYHS-registreringen min (de var tilgjengelig på chat, så det ble gjort på 2 minutter(!)), og deretter registrere meg på nytt. Når de to tingene var gjort så fungerte det igjen. Alt er vel igjen. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.