Anders Hauge Skrevet 2. mars 2020 Skrevet 2. mars 2020 Jeg går over til Homey fra Fibaro. Garasje med verksted/hobbyrom står 20 meter fra huset, og for å få den med i systemet har jeg hatt en HCL der som har styrt en del Z-Wave enheter der. Jeg har kablet nettverk ned til garasjen. Dersom jeg skulle hatt en nettverkskoblet Z-Wave enhet her kun som en "forlenget arm" for Homey, hvilken ville dere valgt? Siter
Byelektrikeren Skrevet 2. mars 2020 Skrevet 2. mars 2020 1 hour ago, Anders Hauge said: Jeg går over til Homey fra Fibaro. Garasje med verksted/hobbyrom står 20 meter fra huset, og for å få den med i systemet har jeg hatt en HCL der som har styrt en del Z-Wave enheter der. Jeg har kablet nettverk ned til garasjen. Dersom jeg skulle hatt en nettverkskoblet Z-Wave enhet her kun som en "forlenget arm" for Homey, hvilken ville dere valgt? Hva med å sette opp en Aeon Labs Range Extender 6 i en stikk nærmest garasjen. /Helge Siter
Moskus Skrevet 2. mars 2020 Skrevet 2. mars 2020 1 time siden, Anders Hauge skrev: Dersom jeg skulle hatt en nettverkskoblet Z-Wave enhet her kun som en "forlenget arm" for Homey, hvilken ville dere valgt? Ingen. Det tror jeg ikke Homey kan gjøre. HomeSeer kan bruke flere interfacer samtidig, men det er en relativt unik egenskap. 28 minutter siden, Byelektrikeren skrev: Hva med å sette opp en Aeon Labs Range Extender 6 i en stikk nærmest garasjen. /Helge 20 m er nok sannsynligvis litt for optimistisk, men muligens verdt et forsøk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.