AlexRooy Skrevet 2. mars 2020 Skrevet 2. mars 2020 Hei. Håper noen kan hjelpe meg. Har nylig installert ID-Lock 150 med tilhørende z-wave modul. Jeg får lagt til låsen, men kan kun låse opp og igjen via app. Jeg finner ikke låsen i scener slik at den kan brukes her. Noen tips? ?? Siter
Byelektrikeren Skrevet 2. mars 2020 Skrevet 2. mars 2020 26 minutes ago, AlexRooy said: Hei. Håper noen kan hjelpe meg. Har nylig installert ID-Lock 150 med tilhørende z-wave modul. Jeg får lagt til låsen, men kan kun låse opp og igjen via app. Jeg finner ikke låsen i scener slik at den kan brukes her. Noen tips? ?? Jeg hadde samme problemet, la den inn og fjernet den for å så legge den til - det hjalp hos meg (la den inn som Secure node - default) /Helge Siter
Moskus Skrevet 2. mars 2020 Skrevet 2. mars 2020 Låser må forøvrig legges til som Secure. Noe annet fungerer ikke. Siter
AlexRooy Skrevet 2. mars 2020 Forfatter Skrevet 2. mars 2020 2 timer siden, Byelektrikeren skrev: Jeg hadde samme problemet, la den inn og fjernet den for å så legge den til - det hjalp hos meg (la den inn som Secure node - default) /Helge Ja ok riktig.. nærme hc2 ikke sant? La du til som device eller lock? Siter
AlexRooy Skrevet 2. mars 2020 Forfatter Skrevet 2. mars 2020 1 time siden, Moskus skrev: Låser må forøvrig legges til som Secure. Noe annet fungerer ikke. Ja det er jeg klar over, men dette valget har man ikke på lock, kun device.. (når man skal legge til) Siter
Byelektrikeren Skrevet 5. mars 2020 Skrevet 5. mars 2020 Hei igjen, beklager sent svar. Jeg har ikke lock som valg når jeg skal legge til en node, se bilde (kjører HS4) Siter
Moskus Skrevet 5. mars 2020 Skrevet 5. mars 2020 32 minutter siden, Byelektrikeren skrev: Jeg har ikke lock som valg når jeg skal legge til en node, se bilde (kjører HS4) Nei, HomeSeer skille bare mellom "vanlig" (dvs. secure) inclusion eller "non-secure" inclusion. Og så fikser inkluderingsprosessen resten. Siter
AlexRooy Skrevet 5. mars 2020 Forfatter Skrevet 5. mars 2020 Men jeg har HC2 fibaro.. usikker om jeg bør legge til device eller lock.. Siter
Moskus Skrevet 5. mars 2020 Skrevet 5. mars 2020 Jeg tenker at siden "lock" finnes så er det vel en grunn til det...? Siter
AlexRooy Skrevet 5. mars 2020 Forfatter Skrevet 5. mars 2020 Ja det tenker jeg også.. men ufattelig mange forskjellige svar der ute.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.