Spørreskjema Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Noen som har ett godt forslag for å feste LED strips slik at de henger uten å måtte lage huller i veggen? forslag til god teip som kleber bra på gips vegger? Den medfølgende limen er omtrent like god som tyggis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Truls Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Samme hva slags tape, så tørk over med isopropanol el.l. før du limer, så får du fjernet fett osv fra spesielt plastoverflater. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Truls Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Har forøvrig hengt opp dorull-holderens brakett med Tec7, limflaten er på størrelse med en 5-kroning, og den henger fortsatt etter 10 år. Så det kan være ett alternativ, om den ikke skal ned igjen..Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørreskjema Skrevet 5. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2020 Godt tips med isopropanol. Får håpe den ikke tar malingen. Jeg ønsker ikke permanent opphenging da jeg vil prøve meg litt frem og derfor ha mulighet for å flytte strips om jeg finner det nødvendig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Clas Ohlson har en dobbelsidig tape som er ekstrem klebrig. Den er på grensen til for god for det blir sannsynligvis vanskelig å få den av hvis det blir aktuelt. Jeg tror det var denne jeg brukte, men er i tvil: https://www.clasohlson.com/no/Tesa-monteringsteip/p/41-5004 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 1 time siden, Spørreskjema skrev: Den medfølgende limen er omtrent like god som tyggis Er det ikke 3M som er påmontert, da? Trodde det nærmest var standard nå. Mine har hengt i mange år... 3M har iallfall i mange bredder (og lengder), var forholdsvis enkelt å få fra eBay da jeg trengte mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørreskjema Skrevet 5. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2020 jeg aner ikke hva som er på..klebrig og bra, men henger bare lenge nok til å få se alt ferdig før det ramler ned Skal prøve denne på Chlasohlson, mulig den er alt for god men ser i vertfall veldig lovende ut på Youtube Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Ja, jeg har hengt opp IR-sensorer på den på utstyr (forsterkere, TV, etc). Den har fordelen at den er gjennomsiktig. Det henger ganske lenge, men jeg ser nå at IR-sensoren på forsterkeren på soverommet har falt ned. Men den har hengt der siden 2013. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.