deve87 Skrevet 7. mars 2020 Skrevet 7. mars 2020 Benytter Zigate USB mot Domoticz for Zigbee. Etter en firmware oppdatering på Zigate USB. Klarte jeg ved en feil å velge 'erase eeprom' Som gjorde at jeg måtte inkludere alle Zigbee enheter på nytt. Alle andre enheter som Elko dimmer/termostater, Philips HUE enheter, Ikea ting og andre Xiaomi Aqara enheter lot seg enkelt inkludere mot Zigate på nytt. Bortsett fra Aqara batteribryteren.. Det står at den skal holdes inne i 10sekunder, deretter skal den gå i inkludering. Det gjør den ikke. Det står at den skal kvittere med 3 blink fra LED, men den blinker 5 ganger. Ingenting blir mottatt i Zigate logg. Benytter kanal 11 som ved første gang jeg i inkluderte den. Siter
Dreuf Skrevet 7. mars 2020 Skrevet 7. mars 2020 Har du prøvd å ta ut batteri og sette inn først? Har oppdaget at det hjelper på xiaomi temp sensorer ihvertfall. Siter
deve87 Skrevet 7. mars 2020 Forfatter Skrevet 7. mars 2020 3 minutter siden, Dreuf skrev: Har du prøvd å ta ut batteri og sette inn først? Har oppdaget at det hjelper på xiaomi temp sensorer ihvertfall. Hei. Ja. Det hjalp ikke ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.