Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Benytter Zigate USB mot Domoticz for Zigbee.

Etter en firmware oppdatering på Zigate USB. Klarte jeg ved en feil å velge 'erase eeprom'

Som gjorde at jeg måtte inkludere alle Zigbee enheter på nytt.

Alle andre enheter som Elko dimmer/termostater, Philips HUE enheter, Ikea ting og andre Xiaomi Aqara enheter lot seg enkelt inkludere mot Zigate på nytt.

Bortsett fra Aqara batteribryteren.. Det står at den skal holdes inne i 10sekunder, deretter skal den gå i inkludering. Det gjør den ikke.

Det står at den skal kvittere med 3 blink fra LED, men den blinker 5 ganger.

Ingenting blir mottatt i Zigate logg.

Benytter kanal 11 som ved første gang jeg i inkluderte den.

Skrevet

Har du prøvd å ta ut batteri og sette inn først? Har oppdaget at det hjelper på xiaomi temp sensorer ihvertfall.

Skrevet
3 minutter siden, Dreuf skrev:

Har du prøvd å ta ut batteri og sette inn først? Har oppdaget at det hjelper på xiaomi temp sensorer ihvertfall.

Hei. Ja. Det hjalp ikke ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.