jtfidje Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Hei dere! Holder på med et lite mini-prosjekt og trenger i den forbindelse eksempler på momentanforbruket til oppvaskmaskiner gjennom et Eco program ( vann til 50 grader ). Jeg har dessverre ikke noen mulighet akkurat til å få målt forbruket til min egen oppvaskmaskin, men kanskje det finnes noen her inne som har litt data liggende i en InfluxDB eller noe? :-) Fingers crossed! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Skal se hva jeg har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfrode Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Min på vanlig ECO 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jtfidje Skrevet 20. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2020 På 9.3.2020 den 9.22, gullfrode skrev: Min på vanlig ECO Hei! Beklager at jeg ikke har svart før nå - har tydeligvis glemt å slå på varsler eller noe ? Dette er perfekt for en test - er det mulig å spør om jeg kunne fått en dump av verdiene her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfrode Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Om jeg finner ut hvordan jeg får de ut fra InfluxDb? Kjører i container på en QNap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jtfidje Skrevet 21. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2020 9 timer siden, gullfrode skrev: Om jeg finner ut hvordan jeg får de ut fra InfluxDb? Kjører i container på en QNap Aha skjønner - håper det ordner seg ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.