Dr.S Skrevet 11. mars 2020 Skrevet 11. mars 2020 Jeg har en rpi3 med hass.io. Har i første omgang bare koblet til 2 stk Xiaomi Aqara sensorer. Som vist på bildet, så ser dere at 2 like sensorer viser forskjellige rekkefølge, er det mulig å endre på dette? Kunne tenkt meg det likt på begge, og i denne rekkefølgen: Temp Fuktighet Batteri (hPa trenger jeg ikke) Hvordan endrer jeg dette? Siter
Preference Skrevet 12. mars 2020 Skrevet 12. mars 2020 Regner med du bruker Lovelace online editoren. Skal være en mulighet for å "edit YAML" for hvert kort, da vil du kunne manuelt flytte rekkefølgen på hver sensor entitet i kortet ditt Siter
stigvi Skrevet 12. mars 2020 Skrevet 12. mars 2020 (endret) Eller editere og trykke på hver av sensorene sine sorteringsrekkefølgepiler Endret 12. mars 2020 av stigvi 1 Siter
Dr.S Skrevet 12. mars 2020 Forfatter Skrevet 12. mars 2020 5 timer siden, stigvi skrev: Eller editere og trykke på hver av sensorene sine sorteringsrekkefølgepiler Hei, Hvor i menyen finner du denne konfigurasjonen? Siter
LaStrada Skrevet 12. mars 2020 Skrevet 12. mars 2020 Anbefaler deg å se videoen som finnes her: https://www.home-assistant.io/lovelace/ Siter
TMB Skrevet 13. mars 2020 Skrevet 13. mars 2020 18 timer siden, Dr.S skrev: Hei, Hvor i menyen finner du denne konfigurasjonen? De tre prikkene helt oppe til høyre > Konfigurer brukergrensesnitt > Rediger (på kortet du vil endre på) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.