Einar Skrevet 12. mars 2020 Skrevet 12. mars 2020 Jeg har en slik dubleditt fra før. Den ble vel aktivert for 2-3 år siden. Og da var det et annet interface for Z-Wave. Så tenkte jeg at røyksensoren i det rommet der 3D printeren står burde være "på nett". Så jeg kjøpte en ny i dag. Og prøvde å inkludere den ved å gå i PLUG INS->Z-Wave->Controller Management og ekspandere Z-Wave interfaces. Så velge Add/Include a Node i nedtrekksmenyen. Trykket Start knappen og la røykvarsleren ved siden av Z-Wave interfacet og trykket raskt 3 ggr. på knappen. Da fikk jeg dette: Off Z-Wave Node 23 Sigma Notification Sensor D10214E0-023 Og ikke noe mer. Bare denne ene taggen. På den gamle har jeg et beite med 11 tagger. Det kom også flere meldinger under registrering som sa meg nada, men ialfall at Homeseer var tydelig misfornøyd. Er det noen her som med hell har inkludert en slik enhet i det siste? Isåfall: HJÆLP! Siter
Byelektrikeren Skrevet 13. mars 2020 Skrevet 13. mars 2020 7 hours ago, Einar said: Er det noen her som med hell har inkludert en slik enhet i det siste? Isåfall: HJÆLP! Har ikke en slik røykdetektor, men av erfaring kan det være nyttig å slette aktuatorene og legge dem inn igjen, verd forsøket 1 Siter
Einar Skrevet 13. mars 2020 Forfatter Skrevet 13. mars 2020 Da har jeg prøvd det. Og den kom inn med 11 tags etterat jeg valgte non secure. Hva det innebærer har jeg ikke den fjerneste anelse om, så jeg får bare sette den på plass, fange litt røyk til den og se om det funker. Det høres ikke riktig ut at en røykvarsler skal være usikker, det må jeg jo innrømme. Siter
Moskus Skrevet 13. mars 2020 Skrevet 13. mars 2020 1 time siden, Einar skrev: Det høres ikke riktig ut at en røykvarsler skal være usikker, det må jeg jo innrømme. ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.