BME Skrevet 13. mars 2020 Skrevet 13. mars 2020 (endret) Har noen eventer som styrer flere lyskurser, som jeg også kan styre via Google Home - stemmestyring. Det hele fungerer egentlig fint, men Google gir noen "feilmeldinger" som er litt plagsomme og ukorrekte. Dersom jeg ber Google kjøre en aktivitet som styrer f.eks. 2 lyskurser, endres lysene korrekt, men Google sier at det ikke oppnås kontakt med den ene kursen. Det er jo litt merkelig i og med at lyset er endret, og at eventet da faktisk fungerer. Det var ikke sånn tidligere, men er noe som er oppstått i ettertid - og det gjelder ikke alle eventer. Men, det skjer hver gang for de eventene det skjer med. Har prød å be Google synkronisere devicer, men det hjelper ikke. Når jeg ser i Google Home ser alt OK ut, og jeg kan også styre de aktuelle lyskursene fra Google Home. Er det andre som har opplevd noe lignende, eller har noen tips? Endret 13. mars 2020 av BME Siter
Moskus Skrevet 14. mars 2020 Skrevet 14. mars 2020 Ser det samme, ingen fiks som jeg vet om. Alexa er smartere enn dette... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.