hellowlol Skrevet 18. mars 2020 Del Skrevet 18. mars 2020 Jeg holder på med et lite eksperiment for strømstyring av enheter til Home Assisstant, i den forbindelse lurer jeg på om det er noe jeg har glemt eller evnt hva som kan være lurt å tenke på i forbindelse med dette Hvordan det virker (planlagt eller gjennomført): componenten følger med på en eller flere tariffer hvor en tariff består kWh grense, tillat overforbruk mengde og tid (for å håndtere kortvaring spikes), tariffen kan settes opp med dager og tidspunkt hvor denne er gyldig hvis tariffen er gyldig og effekt forbruket er høyere enn angitt i tariffen blir enheter skrudd av iht prioriter helt til effekt forbruk er under tariff grensa. hvis en enhet er skudd av/på manuelt, blir denne enheten ignorert helt til den har samme status. hvis effekt forbruket er under tariff grensa blir enheter skrudd av skrudd på så lenge denne kan skje uten at en går over tariff grensa. Enheter kan skrues av for å bli kontrollert i webgui. Hva mangler jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.