Fredrick Skrevet 19. mars 2020 Skrevet 19. mars 2020 Hei, Forsøker å legge inn en del Develco røykvarslere i Deconz. Disse skal være støtte iht listen, og jeg har oppdatert FW til versjon etter at disse ble støttet. Likevel er det helt bingo hvordan disse ser ut/blir lagt til. Én varsler har jeg fått tilsynelatende på plass, men det er stort sett eneste suksess. Varmesensor reagerer ikke på IAS-WD commando (timeout), selv om det ser ut som om den har blitt lagt til ordentlig. Flere røykvarslere blir lagt til, men ikke gjenkjent som SMSZB-120 og får dermed ikke riktige funksjoner. Er det noen som har stalltips som gjør at jeg slipper å rive ut håret? Bildet viser de to sensorene som er "nærmest" suksess i bunn, selv om jeg ikke har kontroll på varmesensoren. De tre øverste er identiske som den nederst til venstre, men klarer ikke få gjenkjent de på samme måte. Siter
stigvi Skrevet 19. mars 2020 Skrevet 19. mars 2020 Badehette er et godt tips mot å rive ut håret. Jeg slet en gang med et annet produkt og da var løsningen rett og slett å ta ut batteriet en liten stund og prøve på nytt. Pass på at du sletter enheten fra deconz før du prøver å legge de inn. Siter
Fredrick Skrevet 19. mars 2020 Forfatter Skrevet 19. mars 2020 Hvordan sletter jeg enheten fra deconz? Siter
stigvi Skrevet 19. mars 2020 Skrevet 19. mars 2020 Velg det du vil slette og trykk på sletteknappen på tastaturet 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.