Pr dags dato har jeg strømavtale med tibber, som kontrollerer stuevarme via Mill adapter.
Mitt ønske er å få tibber til å kontrollere varmtvann, varmekabler bad og eventuelt egen 10A kurs til elbil.
Ønsker å kunne stille inn et maksforbruk med tanke på effektariff som jeg regner med er rett rundt hjørnet, i tillegg til å skru ned varmekabler bad, varmtvann og eventuelt elbil når timepris er høy.
Skjønner jeg må ha en tibber pulse, men hvordan smarthus hub skal jeg velge?
Lukter litt på home assistant.
Til varmtvann må jeg kanskje ha en aeotec heavy duty og til varmekabler en heatit termostat.
Spørsmål
Børge
Hei
Hvordan system passer meg?
Hint og tips settes stor pris på.
Mitt scenario er følgende...
Pr dags dato har jeg strømavtale med tibber, som kontrollerer stuevarme via Mill adapter.
Mitt ønske er å få tibber til å kontrollere varmtvann, varmekabler bad og eventuelt egen 10A kurs til elbil.
Ønsker å kunne stille inn et maksforbruk med tanke på effektariff som jeg regner med er rett rundt hjørnet, i tillegg til å skru ned varmekabler bad, varmtvann og eventuelt elbil når timepris er høy.
Skjønner jeg må ha en tibber pulse, men hvordan smarthus hub skal jeg velge?
Lukter litt på home assistant.
Til varmtvann må jeg kanskje ha en aeotec heavy duty og til varmekabler en heatit termostat.
Noen innspill på mine foreløpige planer?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
3 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.