aceradiv Skrevet 24. mars 2020 Skrevet 24. mars 2020 Hei. Er det noen som har laget en Device Handler for å vise "realtime" effektforbruk i SmartThings? Siter
aqidon Skrevet 8. august 2020 Skrevet 8. august 2020 Har sett litt på det, men begynner å bli en stund siden jeg kodet. Men har et mål om å klare få det til. Burde egentlig være bagatellmessig å få hentet det tallet så jeg kan vise det i actiontiles. Siter
hjemmedude Skrevet 12. august 2020 Skrevet 12. august 2020 Litt mer om Tibber og smartthings, i følge kundeservice har oppdatering av ST medført at tibber ikke lenger supporterer ST... Noen som sliter med termostater og i det hele tatt å legge til st i tibber? Siter
pannelars Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 (endret) Har kjøpt meg SmartThings nå før huset er ferdig for å teste diverse. (Tror jeg går for homey i huset ) Tenkte å få til Tibber selv, noen som har fått til dette ? Endret 3. september 2020 av pannelars Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.