Demma Skrevet 24. mars 2020 Skrevet 24. mars 2020 Hei, dere får arestere meg om dette er spurt om før men: Jeg har et problem med at alt av lysstyring jeg har i HA med N-R slutter og fungere da Philips Hue bridgen oppdaterer seg selv. Har "prøvd" og HA til og oppdatere seg selv men ser at den ikke gjør det. noen som har noen løsning på dette? Siter
baronKanon Skrevet 24. mars 2020 Skrevet 24. mars 2020 Ikke gjør det! Det er ofte breaking changes, som vil gjøre hele systemet ditt ubrukelig. 1 Siter
slippern Skrevet 24. mars 2020 Skrevet 24. mars 2020 Helt enig med baron, skru av alt av automatisk oppdatering, og gjør heller dette kontrollert etter at du har lest alt av release notes.. Er ofte ting som ikke funker etter en oppdatering av HA. Siter
stigvi Skrevet 24. mars 2020 Skrevet 24. mars 2020 Og jeg venter ofte til 0.xxx.2 eller 0.xxx.3 versjonen blir sluppet. Det er som regel alltid litt grums med 0.xxx.0 versjonen. 1 Siter
Demma Skrevet 24. mars 2020 Forfatter Skrevet 24. mars 2020 Da gjør jeg det siden mesteparten anbefaler og la være Takk takk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.