Byelektrikeren Skrevet 27. mars 2020 Skrevet 27. mars 2020 Hei, jeg har en power walker UPS som jeg kunne tenkt meg å få inn i HomeSeer. Har lest at det er flere med Powerwalker UPS, så jeg antar det finnes en plugin som fungerer. /Helge Siter
ZoRaC Skrevet 27. mars 2020 Skrevet 27. mars 2020 Denne, kanskje? https://shop.homeseer.com/products/blade-blups-software-plug-in-for-hs3 Siter
Byelektrikeren Skrevet 27. mars 2020 Forfatter Skrevet 27. mars 2020 (endret) 8 minutes ago, ZoRaC said: Denne, kanskje? https://shop.homeseer.com/products/blade-blups-software-plug-in-for-hs3 Takk, tester ... Fikk den ikke til å virke, jeg kjører HS4 så det er muligens grunnen. Jeg har testet APCUPSD, den blir installert og aktivert, men får ikke knyttet den opp mot UPSn Endret 27. mars 2020 av Byelektrikeren Siter
gullfrode Skrevet 27. mars 2020 Skrevet 27. mars 2020 La inn programvaren som var med Powerwalkeren(en av de billigste de hadde) jeg kjøpte fra Komplett for en stund siden. La til Blurps, og fikk disse device’ene Siter
Byelektrikeren Skrevet 27. mars 2020 Forfatter Skrevet 27. mars 2020 La inn programvaren som var med Powerwalkeren(en av de billigste de hadde) jeg kjøpte fra Komplett for en stund siden. La til Blurps, og fikk disse device’eneLa du inn UPS softwaren på HS serveren?Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
gullfrode Skrevet 27. mars 2020 Skrevet 27. mars 2020 Jupp, glemte å spesifisere. HS3 installert på en Beebox med Windows 10(og Homebridge). 1 Siter
Fjosepose Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 @Byelektrikeren fikk du noen gang UPSen fra PowerWalker til å fungere på HS4? Siter
gullfrode Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 Funker hos meg, bare migrert over fra 3til4, og det fortsatte å virke Siter
Fjosepose Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 (endret) 6 minutes ago, gullfrode said: Funker hos meg, bare migrert over fra 3til4, og det fortsatte å virke Det er mulig at det ligger der...har skjønt at plugin til Verisure fungerer på HS4 dersom den er migrert til HS4 fra HS3, men direkte på HS4 er det noe mer vanskelig. Hos meg ser det ut til at Windows ikke vet at jeg har en UPS. Det kommer ikke noe batterisymbol i systemtray og jeg ser heller ikke noens spor av UPS-innstillinger i feks power plans eller andre steder. I Device Manager så kommer et bare opp to intetsigende deivcer under HID. Softwaren som er anbefalt til min UPS er ViewPower. Hvordan ser dette ut hos deg? Endret 4. august 2021 av Fjosepose Siter
Byelektrikeren Skrevet 10. august 2021 Forfatter Skrevet 10. august 2021 Fjosepose skrev (På 2021-8-4 den 12.48): @Byelektrikeren fikk du noen gang UPSen fra PowerWalker til å fungere på HS4? Nei,solgte.den og kjøpte en større .. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.