goran76 Skrevet 1. april 2020 Skrevet 1. april 2020 Hei, noen som har erfaring med denne. Jeg er helt ny med homey op forøker å legge til min første enhet. Jeg har installert denne https://www.elektroimportoren.no/namron-zigbee-switch-400w/4512704/Product.html?Path=2000000&Event=pathlist. Har installert appen EasyHome da jeg finner denne bryteren der. Men det feiler hver gang jeg skal koble den til systemet, får melding om at noe gikk galt. Prøv senere; Det jeg gjør er 3 trykk på reset, det blir grønt på punkt 1 ved tilbobling. Trykker 3 ganger til og punkt2 blir grønt og jeg må vente, deretter feiler det helt. Har dere noen tips til en nybegynner? Siter
AndersO Skrevet 5. desember 2020 Skrevet 5. desember 2020 Slet masse med det samme selv, helt til jeg fant ut at Homey'en må stå veldig nærme enheten når de skal parres første gang. I tillegg så ser jeg at du skrev Z-wave switch i headingen på denne posten, men produktet du viser til er Zigbee Ikke at jeg tror det spiller noen rolle, for fremgangsmåten ved parring er nok den samme. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.