Fredrick Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 (endret) Hei, For andre gang på et par uker våkner vi til to åpne garasjeporter. Åpenbart ganske kritisk. Dette produktet: https://www.elektroimportoren.no/namron-z-wave-4-kanaler-bryter-k8/4512714/Product.html?Event=searchlist EDIT: Det var ikke dette produktet, men tilsvarende fra Heatit, også kjøpt hos Elektroimportøren. Dette produktet har de ikke lenger på nettsidene sine ser jeg. Sjekker loggen i Homeseer, og det viser seg at det er veggbryteren som på egenhånd har endret scene, og at jeg i utgangspunktet hadde satt opp styring av garasjeporter på disse scenene. Det eventet er nå skrudd av, men jeg er jo veldig nysgjerrig på hvorfor denne bryteren oppfører seg sånn.. Noen som har opplevd det før? Dette er en annen etasje enn der vi sover, og ingen har vært nede for å trykke på denne bryteren i natt.. apr-03 04.01.00 Z-Wave Device: 1. etg Entrè Veggbryter Scene Set to 4000 apr-03 04.00.56 Z-Wave Device: 1. etg Entrè Veggbryter Scene Set to 8000 apr-03 04.00.54 Z-Wave Device: 1. etg Entrè Veggbryter Scene Set to 6000 apr-03 04.00.52 Z-Wave Device: 1. etg Entrè Veggbryter Scene Set to 5000 Endret 3. april 2020 av Fredrick 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Byelektrikeren Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 (endret) 1 hour ago, Fredrick said: Noen som har opplevd det før? Spooky, kan ikke si noe annet enn at du bør bytte den og få deg en ny - dette er da god nok grunn til reklamasjon og gutta på Elektroimportøren ordner nok dette for deg. Hilsen en Elektroimportøren partner ? Endret 3. april 2020 av Byelektrikeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrick Skrevet 3. april 2020 Forfatter Del Skrevet 3. april 2020 Har endret OP nå, det var ikke Namron sin, men den samme bryteren fra HeatIt. Den finnes ikke lenger hos Elektroimportøren, men jeg har i alle fall kvitteringen fra de Jeg får stikke innom Elektromportøren med den. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.