Byelektrikeren Skrevet 7. april 2020 Skrevet 7. april 2020 Jeg har flere Fibaro RGBW Controllere og de har forskjellige statusvinduer i HS4. De er alle kjøpt siste 6 mnd, men ser at de er av forskjellig versjoner. Bilde til venstre er versjon: 6.04 (ZDK 6.81.3) Firmware 5 Bilde til høyre er versjon: 3.52 (ZDK 4.54.2) Firmware (ingen info) og ikke valg om å kunne oppgradere firmware via Z-Wave grensesnittet heller.. Alle sammen fungerer greit i dag, men bør jeg prøve å oppdatere firmware eller bare la det være slik (tenker på fremtidig kompatibilitet). Siter
Moskus Skrevet 7. april 2020 Skrevet 7. april 2020 Det er en Fibaro-enhet. Du får ikke oppgradert firmware, med mindre du har en Fibaro Home Center-hub. 34 minutter siden, Byelektrikeren skrev: Bilde til venstre er versjon: 6.04 (ZDK 6.81.3) Firmware 5 Bilde til høyre er versjon: 3.52 (ZDK 4.54.2) Firmware (ingen info) ... jeg tror øverste er versjon 2, og den nederste er versjon 1, iallfall hvis jeg sammenligner med mine egne enheter. De er ikke like og har dermed litt forskjellige devicer. Men det er bare å skjule de du ikke vil se, så vil "se" forholdsvis like ut. Siter
Byelektrikeren Skrevet 7. april 2020 Forfatter Skrevet 7. april 2020 Just now, Moskus said: De er ikke like og har dermed litt forskjellige devicer. Men det er bare å skjule de du ikke vil se, så vil "se" forholdsvis like ut. Ok, da gjør jeg det ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.