Erlend Haga Skrevet 10. april 2020 Skrevet 10. april 2020 Noen som vet om dette er standard ved inkludering av denne sirenen? Det jeg klarer å google meg frem til er at noen får med mer under inkludering, som gjør at det er mulig å velge noden som device i en event.. Jeg har inkludert den som non-secure. Noen som har forslag? Vedlagt et skjermbilde av aktuell node Siter
Moskus Skrevet 11. april 2020 Skrevet 11. april 2020 Prøvd en rescan? Denne styres vel ved å sette en parameter...? Siter
Byelektrikeren Skrevet 11. april 2020 Skrevet 11. april 2020 Her er hva som kommer opp i HS4 hos meg. Sirenen blir benyttet både som dørklokke trigget av DoorBird samt sirene trigget av magnetkontakter/bevegelses sensorer. Siter
Erlend Haga Skrevet 11. april 2020 Forfatter Skrevet 11. april 2020 Takker for svar! Jeg har prøvd å legge den inn ett par ganger med samme resultat.. Ser jo ut som om den legger seg inn som en annen type node enn det den er. Har kjøpt 3 stk og det er samme resultat på 2 av dem, skal prøve den siste også senere. Hjalp ikke så mye med rescan, den ser fortsatt kun Sigma A/V kontroller.. Erlend Siter
Byelektrikeren Skrevet 11. april 2020 Skrevet 11. april 2020 1 minute ago, Erlend Haga said: Skal prøve den siste også senere. Prøv å legg en inn som unsecure for å se om en kommer inn anderledes. Siter
Erlend Haga Skrevet 11. april 2020 Forfatter Skrevet 11. april 2020 1 minutt siden, Byelektrikeren skrev: Prøv å legg en inn som unsecure for å se om en kommer inn anderledes. Jeg har lagt de inn som un-secure, gjør det egentlig med alt.. Siter
Moskus Skrevet 11. april 2020 Skrevet 11. april 2020 Sett den så nær interfacet ditt som overhodet mulig. Har du mye polling på? Siter
Byelektrikeren Skrevet 11. april 2020 Skrevet 11. april 2020 Sett den så nær interfacet ditt som overhodet mulig.Husker jeg sleit litt med min også, kom først inn bare halvpartene av tonene, la den inn og sletten den noen ganger. Hadde den helt ved interfacet.Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Erlend Haga Skrevet 11. april 2020 Forfatter Skrevet 11. april 2020 1 time siden, Moskus skrev: Sett den så nær interfacet ditt som overhodet mulig. Har du mye polling på? Jeg har hatt den så og si oppå raspberryen.. Den poller ikke som default, skrudde på men får ikke svar fra noden.. 1 time siden, Byelektrikeren skrev: Husker jeg sleit litt med min også, kom først inn bare halvpartene av tonene, la den inn og sletten den noen ganger. Hadde den helt ved interfacet. Sent from my iPhone using Tapatalk Skal prøve å eks/inkludere en del ganger til for å se om det hjelper Takker for tisp! Siter
Moskus Skrevet 12. april 2020 Skrevet 12. april 2020 15 timer siden, Erlend Haga skrev: Den poller ikke som default, skrudde på men får ikke svar fra noden.. Ikke av den, men på de andre nodene. Du kan se det på Plugins -> Z-wave -> Node Information. Siter
Erlend Haga Skrevet 12. april 2020 Forfatter Skrevet 12. april 2020 8 minutter siden, Moskus skrev: Ikke av den, men på de andre nodene. Du kan se det på Plugins -> Z-wave -> Node Information. Hehe.. Ok Nei, det er ikke mye polling på. Kun batteristatus hver 12time på en del av nodene.. 1 Siter
Erlend Haga Skrevet 12. april 2020 Forfatter Skrevet 12. april 2020 Kan det være noe med firmware? Tror de har ligget i 8mnd i påvente av montasje, men tenker jo de burde synkronisere slik de skulle. Siter
Moskus Skrevet 12. april 2020 Skrevet 12. april 2020 58 minutter siden, Erlend Haga skrev: Kan det være noe med firmware? Sannsynligvis ikke. Firmware-oppdateringer går ikke SÅ fort og @Erling sin er nok betydelig eldre enn din. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.