Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg prøvde Security(Randomize Time Triggers). Jeg prøvde det på et utelys som skal slå seg av klokken 02:55 (+- 15 minutt satt under settings).

3. dagen på rad slår lyset seg av 03:09 ? Hvorfor blir ikke denne Randomized ? Hvis jeg går 4 dager bak i tid, hadde den faktisk en annen tid.

image.png.70280ffff03310a07bf12b38f0aeacee.png

image.thumb.png.cc6c5cb08e8999793d920ffa3a4d60f2.png

Endret av marius86
Skrevet

Jepp. 

Endrer tiden i settings til +-16minutt, ingen endring i Event.

Endrer jeg klokkesletten i event, justerer den seg til valgt tid og plusser på 14minutt.

Setter jeg event til å starte :

02:55 -> får den 03:09(s)

03:00 -> får den 03:14(s)

02:00 -> får dem 02:14(s)

Den plusser på 14 minutt selv om jeg har +-15, +-16, eller om jeg setter +-30 i settings.

Skrevet
27 minutter siden, Moskus skrev:

Det virker rart, jeg har ikke sett noe slikt. Hva skjer om du endrer et minutt (fra 15 til 16)? Det skal gi nye tider.

Jepp. 

Endrer tiden i settings til +-16minutt, ingen endring i Event.

Endrer jeg klokkesletten i event, justerer den seg til valgt tid og plusser på 14minutt.

Setter jeg event til å starte :

02:55 -> får den 03:09(s)

03:00 -> får den 03:14(s)

02:00 -> får dem 02:14(s)

Den plusser på 14 minutt selv om jeg har +-15, +-16, eller om jeg setter +-30 i settings.

Skrevet
På 11.4.2020 den 15.54, Moskus skrev:

Øh... snodig!

Hva om du skrur av og på "Randomize"?

Jeg har prøvd av og på i både event og settings samt resatt hele server.

Idag kan jeg se eventen har fått en ny tid 03:06, så det er noe som fungerer. da bør den endre seg i natt igjen etter event er kjørt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.