Andreas Skrevet 14. november 2016 Skrevet 14. november 2016 Hallo. Var så nysgjerrig på modbus plugin'en så jeg installerte den og fikk den til å virke mot en modbus enhet jeg har. Men når jeg skulle slette enhetene som plugin'en laget, så startet problemene.. Når jeg går inn i modbus-plugin så er enhetene fortsatt der, finner ikke ut hvordan jeg sletter de. Har prøvd å deaktivere og slette plugin'en, men når jeg installerer den igjen, så er alle enhetene der igjen. Noen som vet hvilke filer som jeg kan slette evt hvilke jeg absolutt ikke må røre.. Venter på godkjenning på HS forumet, så skal jeg spørre utvikleren om dette. Har en moxa enhet med 12 innganger og 8 utganger, som jeg vil bruke. Siter
Moskus Skrevet 15. november 2016 Skrevet 15. november 2016 10 timer siden, Andreas skrev: Noen som vet hvilke filer som jeg kan slette evt hvilke jeg absolutt ikke må røre.. Nei, jeg vet ikke hvilken måte plugin'en er skrevet på. Men det kan være verdt å sjekke om det er en .ini fil (eller en annen fil) som tilhører Modbus-plugin'en i \Config-mappen. 1 Siter
Andreas Skrevet 15. november 2016 Forfatter Skrevet 15. november 2016 Takk! Skal sjekke litt rundt i hs mappa Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.