Merko Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 (endret) Hei. Har 2 uåpnet\forseglet nettbrett som jeg ser for meg at jeg vil kvitte meg med. Begge er ubrukt \ forseglet. Nettbrettene er av typen: https://www.komplett.no/product/854797 Har ikke noe prosjekt for dem forløpig, så derfor salg (+ at jeg gjerne skulle brukt pengene på andre gadgets :D) Si ifra dersom det skulle være interessant Bankoverføring \ Vipps ol fungerer fint for min del. Edit: Nettbrettene solgt via finn. Endret 17. november 2016 av Merko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjelsvik Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Kan være interessert i begge to jeg. Siden du ikke har åpnet de så vet du kanskje ikke så mye om ytelsen.. Vil de funke som spill/underholdningsenhet for barn? Eller er de for trege til slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merko Skrevet 15. november 2016 Forfatter Del Skrevet 15. november 2016 Jeg kjøpte 3 stk av de. så har én åpnet. Jeg skulle derimot bruke dem som "skjerm" for hjemmeautomatikken, så har ikke fått testet spillytelse ol. Litt usikker på hvor jeg har gjort av det, men om jeg finner det så kan jeg jo teste med noen spill så se. Men er jo en billig variant så er vel begrenset på hvor godt det er til de nyeste spillene hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjelsvik Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Jeg fikk en gang en Lenovo 7" på jobb og det var så og si ubrukelig til alt pga ytelse.. Bare derfor jeg lurte. Husker ikke modell/spec på den jeg fikk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.