Korkz Skrevet 20. april 2020 Skrevet 20. april 2020 Hei Jeg har en samboer som verken er så glad i å rope kommandoer ut i luften, eller lete frem mobilen for å sette i gang ting. I den forbindelse leter jeg etter noen brytere jeg kan bruke for å aktivere forskjellige flows på homey. Noe lignende "the button" fra fibaro, bare litt mindre, og helst med flere knapper. Noen som har gjort noe lignende, og har noen produkter å anbefale? Siter
Moskus Skrevet 20. april 2020 Skrevet 20. april 2020 K8, som finnes i flere varianter og fra flere "produsenter" (rebrand) og både i Z_wave og Zigbee burde vel gjøre jobben bra? 20% rabatt i dag, tydeligvis: https://www.elektroimportoren.no/namron-z-wave-4-kanaler-bryter-k8/4512714/Product.html 1 1 Siter
ZoRaC Skrevet 20. april 2020 Skrevet 20. april 2020 (endret) Hva med Xiaomi Aqara Opple med 4 eller 6 knapper? Funker helt topp mot HomeSeer via deCONZ i hvertfall, rart om de ikke skulle funke mot Homey også. EDIT: Enklere å merke knappene på den er det også. Endret 20. april 2020 av ZoRaC 1 1 1 Siter
Mosemann Skrevet 20. april 2020 Skrevet 20. april 2020 Jeg har en slik, og den fungerer veldig bra:https://www.kjell.com/no/produkter/smarte-hjem/fjernkontroller/smarte-fjernkontroller/remotec-scene-master-tradlos-z-wave-fjernkontroll-p50015Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 1 Siter
GAS Skrevet 20. april 2020 Skrevet 20. april 2020 NodonNodon Har 6stk xiaomi opple liggende som ikke går inni homey før de har får fikset zigbee rewrite. Noe athom har jobbet med i 2-3 år... 1 1 Siter
Trønderbart Skrevet 23. april 2020 Skrevet 23. april 2020 På 20.4.2020 den 14.05, ZoRaC skrev: Hva med Xiaomi Aqara Opple med 4 eller 6 knapper? Funker helt topp mot HomeSeer via deCONZ i hvertfall, rart om de ikke skulle funke mot Homey også. EDIT: Enklere å merke knappene på den er det også. Aqara Opple ser finfin ut, men er dessverre ikke støttet i Homey (ennå). Har selv den Moskus linker til og det funker finfint. Siter
Moskus Skrevet 23. april 2020 Skrevet 23. april 2020 Det jeg liker med K8 er at den passer i Elko-rammer. Da kan man bytte en enkel med en dobbel ramme, og så ser det fremdeles relativt OK ut. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.