Byelektrikeren Skrevet 21. april 2020 Skrevet 21. april 2020 Hei, Er det flere som har problemer med Chromecast plugin, den fungerer ikke lenger her hos meg. Har prøvd å avinstallere og installere igjen, men uten hell. Egentlig så ønsker jeg å få lyd meldinger ut i Sonos anlegget, men har ikke fått dette til på HS4. /Helge Siter
ZoRaC Skrevet 21. april 2020 Skrevet 21. april 2020 Fungerer helt fint hos meg. Hva er det som ikke fungerer? Får du noen feilmeldinger i loggen? Siter
Byelektrikeren Skrevet 21. april 2020 Forfatter Skrevet 21. april 2020 (endret) Heisan, det fungerer som talemelding etter at jeg aktiviserte TTS og lyden kommer på både PC og Google Home Mini Derimot så fungerer ikke wav filer eller mp3 filer på Google Home Mini, men på PC høytaleren. Ingen feilmelding Endret 21. april 2020 av Byelektrikeren Skrivefeil Siter
Byelektrikeren Skrevet 23. april 2020 Forfatter Skrevet 23. april 2020 Installerte Spud sin Chromecast og da virker det..Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
ZoRaC Skrevet 23. april 2020 Skrevet 23. april 2020 5 minutter siden, Byelektrikeren skrev: Installerte Spud sin Chromecast og da virker det.. Hæ, finnes det flere? Det er Spud sin jeg bruker... Siter
Byelektrikeren Skrevet 23. april 2020 Forfatter Skrevet 23. april 2020 Hæ, finnes det flere? Det er Spud sin jeg bruker... [emoji4] Det finnes en gratis versjon med HS4Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Moskus Skrevet 23. april 2020 Skrevet 23. april 2020 36 minutter siden, Byelektrikeren skrev: Det finnes en gratis versjon med HS4 Det er også Spud sin. Tror de har mer eller mindre ansatt Spud. Siter
Guahtdim Skrevet 24. april 2020 Skrevet 24. april 2020 Jeg mener du har en til som heter AK Google Cast plugin https://forums.homeseer.com/forum/media-plug-ins/media-discussion/ak-google-cast-alexbk66/1310632-ak-google-cast-plugin-google-chromecast-and-google-home-introduction 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.