beach17 Skrevet 21. april 2020 Skrevet 21. april 2020 Trenger hjelp med å få connectet til home assistant. Har akkurat prøvd å lagt inn duckDNS for å fjernstryre home assistant utenfor hjemmet. Er gansk nybegynner på det her. Fulgte en video fra en fyr på youtube som hadde en oppskrift. Etter restart av home assistant har alt bare låst seg. Når jeg skal logge inn i home assistant nå kommer jeg bare til ¨kan ikke koble til tjener¨. Funker heller ikke med det nye domains som ble laget i DuckDNS. Noen som kan hjelpe Siter
LaStrada Skrevet 21. april 2020 Skrevet 21. april 2020 Vi trenger litt mer info enn at det ikke fungerer. Hva har du prøvd og hva er det som ikke fungerer? Har du sjekket logger? Fungerer lokal ip-adresse? Siter
sbaa Skrevet 22. april 2020 Skrevet 22. april 2020 Har du åpnet portene i ruteren? Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk Siter
Kråkerøymannen Skrevet 22. april 2020 Skrevet 22. april 2020 (endret) Bruker du korrekte porter i URL’en? Endret 22. april 2020 av Kråkerøymannen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.