Fredrick Skrevet 15. november 2016 Skrevet 15. november 2016 Hei! Kom tilfeldigvis over det jeg anser som et knallkjøp, Sensative Strips til 300 hos Teknikmagasinet! Problemet er at de skriver produktet er utgående (noen som vet om det kun gjelder for Teknikmagasinet, eller om det kommer nye?) De er visst på lager på Stovner, Buskerud senter og Sørlandssenteret/Torvbyen for de som måtte bo i nærheten. Det gjaldt dessverre ikke meg, så jeg får ikke dratt nytte av tilbudet. Siter
ZoRaC Skrevet 17. november 2016 Skrevet 17. november 2016 De sliter visst med å bli kvitt dem da: Jeg var på 3 butikker og alle hadde bare en stk. Aldri blitt solgt... Tror produktet bare er utgående fra butikken. Noen som har Strips og HS3? Jeg får batteristatus fra bare den ene... Siter
Hr Kotelett Skrevet 26. november 2016 Skrevet 26. november 2016 Jeg var litt for sen, han i butikken sjekket opp statusen og nevnte at det var bare 3 butikker igjen som hadde den inne. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.