Byelektrikeren Skrevet 24. april 2020 Skrevet 24. april 2020 Er det noen som bruker denne? Jeg har prøvd å konfigurere den, men får ikke logget inn. /Helge Siter
Hillmar Skrevet 24. april 2020 Skrevet 24. april 2020 Jeg testet den nå. Lagde en ny bruker i Unifi, med et enkelt brukernavn og passord for å redusere feilkildene, og logget inn med den. Det fungerte, men måtte vente ett minutt (poll-tiden) før devicene oppdaterte seg. Siter
Byelektrikeren Skrevet 24. april 2020 Forfatter Skrevet 24. april 2020 Ok, må unifi controlleren kjøre på HS serveren? Siter
Hillmar Skrevet 24. april 2020 Skrevet 24. april 2020 6 minutes ago, Byelektrikeren said: Ok, må unifi controlleren kjøre på HS serveren? Jeg kjører Controlleren på en annen maskin, men på samme nettverk. Siter
Byelektrikeren Skrevet 24. april 2020 Forfatter Skrevet 24. april 2020 9 minutes ago, Hillmar said: Jeg kjører Controlleren på en annen maskin, men på samme nettverk. Er det port 8443 og xxx.xxx.xx.1 som skal være IP adresse og port (skjermet min IP med x) Siter
Hillmar Skrevet 24. april 2020 Skrevet 24. april 2020 Ja, samme IP og port som du benytter når du skal logge deg inn på controlleren lokalt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.