Merko Skrevet 2. juli 2020 Skrevet 2. juli 2020 Vurderer salg av det som er i denne listen. Gjerne spør dersom dere har spørsmål. Tar forløpig kun i mot bud da jeg ikke vet helt hva jeg kan få for dette.. TBKHOME - 3 stk. Philips HUE Lightstrip 2m Philips HUE Lightstrip 1m forlengelse Fibaro Z-wave-fjernstrømbryter med energimåler - 3stk. Philips Hue White and Color Ambiance LED-lys A60 E27 - 3 stk Philips Hue White Ambience LED-lyspære A60 E27 - 1 stk Philips Hue White Ambience LED-lyspære A60 E27 [NY UÅPNET] - 1 stk Philips Hue White LED-lyspære A60 E27 - 5 stk Philips Hue White LED-lyspære A60 E27 [NY UÅPNET] - 1 stk Philips HUE Motion Sensor - 5 stk Philips HUE Dimmer Switch Philips HUE Bridge TRÅDFRI LED-pære E14 - 4stk TRÅDFRI LED-pære E27 - 1 stk TRÅDFRI LED-pære GU10 400 lumen - 7 stk TRÅDFRI LED-pære GU10 400 lumen [NY UÅPNET] - 3 stk TRÅDFRI Fjernkontroll TRÅDFRI HUB Aeotec Z-Wave Multisensor DSB05-ZWE Monoprice Z-Wave Plus Door/Window Sensor Z-wave, Aeon Labs ZW075-C16, med energimåler GREENWAVE - POWERNODE MULTIPRISE Z-WAVE 6 PORTS Siter
Moskus Skrevet 2. juli 2020 Skrevet 2. juli 2020 59 minutter siden, Merko skrev: Z-wave, Aeon Labs ZW075-C16, med energimåler GREENWAVE - POWERNODE MULTIPRISE Z-WAVE 6 PORTS Disse kan jeg gjerne ta. Siter
mk1 black limited Skrevet 2. juli 2020 Skrevet 2. juli 2020 1 hour ago, Merko said: Philips HUE Motion Sensor - 5 stk ....og jeg kan ta disse. Siter
Merko Skrevet 2. juli 2020 Forfatter Skrevet 2. juli 2020 Beklager sen tilbakemelding her, ville egentlig opplyse om at jeg i utgangspunktet å selge alt samlet, men det er vel urimelig siden det er så mange.. Jeg la det ut samtidig på Finn hvor jeg finn en enorm respons, men prioriterer selvsagt dere. Sender dere en PM iløpet av morgendagen :) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.