Bjonness Skrevet 5. juli 2020 Skrevet 5. juli 2020 Skjønner ikke helt hvordan jeg velger riktig device på associations, noen som kan hjelpe meg her? Skal ha en fibaro switch 2, S2 til å styre S1 på en annen fibaro switch 2. Men når jeg legger den til slik nedenfor blir den bare som på skjermbildet. Legger til Kw Hours 2 av en eller merkelig grunn?!? Noen som har tips? Siter
Moskus Skrevet 6. juli 2020 Skrevet 6. juli 2020 9 timer siden, Bjonness skrev: Skjønner ikke helt hvordan jeg velger riktig device på associations, noen som kan hjelpe meg her? Forstår du blir forvirret. Men assosiasjon skjer på nodenummer-nivå, ikke på device nivå. HomeSeer bommer av og til på hvilken device den viser, men assosiasjonen her er Gruppe 4 til node 4. 1 Siter
ZoRaC Skrevet 6. juli 2020 Skrevet 6. juli 2020 ... og hvis det da ikke fungerer, så er det første å sjekke om begge noder er inkludert enten secure eller non-secure. 1 Siter
Bjonness Skrevet 6. juli 2020 Forfatter Skrevet 6. juli 2020 (endret) 11 timer siden, Moskus skrev: Forstår du blir forvirret. Men assosiasjon skjer på nodenummer-nivå, ikke på device nivå. HomeSeer bommer av og til på hvilken device den viser, men assosiasjonen her er Gruppe 4 til node 4. Skjønner! Ser når at det fungerer halvveis, om jeg aktiverer S2 med knapp så sender den signal så den node 4 starter, men ikke når jeg skrur på Switch 2 via homeseer. Noen tips her? Begge er non-secure Endret 6. juli 2020 av Bjonness Siter
ZoRaC Skrevet 6. juli 2020 Skrevet 6. juli 2020 42 minutter siden, Bjonness skrev: Skjønner! Ser når at det fungerer halvveis, om jeg aktiverer S2 med knapp så sender den signal så den node 4 starter, men ikke når jeg skrur på Switch 2 via homeseer. Noen tips her? Det er normalt. Skal du styre den andre må du styre den devicen direkte, ikke S2 på den første. 1 Siter
Bjonness Skrevet 6. juli 2020 Forfatter Skrevet 6. juli 2020 9 minutter siden, ZoRaC skrev: Det er normalt. Skal du styre den andre må du styre den devicen direkte, ikke S2 på den første. Okei, den er grei. Takk for hjelpen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.