solosuper Skrevet 21. juli 2020 Skrevet 21. juli 2020 Har nettopp installert HACS og prøvd å installere Mini graph card. Sliter litt med å få kortet til å virke. Har lagt inn denne koden under ui-lovelace.yaml. resources: - url: /local/mini-graph-card-bundle.js?v=0.9.4 type: module Når jeg skal legge inn kortet i lovelace vil ikke kortet virke. Noen tips? Siter
stigvi Skrevet 22. juli 2020 Skrevet 22. juli 2020 7 timer siden, solosuper skrev: Har nettopp installert HACS og prøvd å installere Mini graph card. Sliter litt med å få kortet til å virke. Har lagt inn denne koden under ui-lovelace.yaml. resources: - url: /local/mini-graph-card-bundle.js?v=0.9.4 type: module Når jeg skal legge inn kortet i lovelace vil ikke kortet virke. Noen tips? Hm, du skal ikke legge inn slikt manuelt. Det er meningen HACS skal gjøre dette automatisk Siter
solosuper Skrevet 22. juli 2020 Forfatter Skrevet 22. juli 2020 HAr prøvd å reinstallere kortet på nytt og fjernet resources der jeg har satt de inn, men fortsatt vil ikke kortet virke. Kommer opp denne meldingen når jeg legger inn et kort. Siter
stigvi Skrevet 22. juli 2020 Skrevet 22. juli 2020 (endret) Vel, du skal ha noe i ressurser. Det nytter ikke å slette det du la inn manuelt og så forvente at det virker. Det skal være noe der som HACS har lagt inn. HACS skal sette inn noe ala /hacsfiles/mini-graph-card/mini-graph-card-bundle.js i ressurser Har du fulgt oppskriften når du installerte HACS? Og riktig konfigurasjon på kort er vel (?) entities: - entity: sensor.outside_t....... Edit: Glem det siste her. - sensor.outside.... er OK når du bare har en linje med kun entity_id Endret 22. juli 2020 av stigvi Siter
solosuper Skrevet 22. juli 2020 Forfatter Skrevet 22. juli 2020 HACS legger selv inn i ressurser når kortet blir installert. Har fult konfigurasjon som ligger i Github for hvordan koden skal se ut, så bilde jeg la ut skal være riktig. Siter
solosuper Skrevet 22. juli 2020 Forfatter Skrevet 22. juli 2020 Finaly! Etter mye om og men gikk det opp. Var konfigurasjonskoden som var feil. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.