mk1 black limited Skrevet 23. juli 2020 Skrevet 23. juli 2020 Etter at jeg ble tipset om denne i en annen tråd måtte jeg bare bestille den, og etter å ha sett videoen under angrer jeg ikke selv om den ikke kommer før i slutten av august (sier de siste meldingene fra leverandøren): 2 Siter
mk1 black limited Skrevet 8. oktober 2020 Forfatter Skrevet 8. oktober 2020 Da kom den endelig Superenkel å installere - nå er det bare å få den inn i Homeseer, heldigvis er det en plugin til det...:) 3 Siter
Guahtdim Skrevet 8. oktober 2020 Skrevet 8. oktober 2020 Det blir spennende å høre om erfaringer. 1 Siter
mk1 black limited Skrevet 8. oktober 2020 Forfatter Skrevet 8. oktober 2020 Der var den på plass i HS: 4 Siter
Lars-H Skrevet 7. mars 2021 Skrevet 7. mars 2021 Hei. Interessert i denne . Erfaringer ? Skaper snøfall problemer ? Siter
mk1 black limited Skrevet 8. mars 2021 Forfatter Skrevet 8. mars 2021 Ingen problemer med snøfall, vet ikke helt hva du tenker på? Ellers fungerer den fint, 'gleder' meg til sommeren og det kommer litt lyn og torden. Eneste jeg har å klage på er batteriet i den, opplading via solpanelene er så som så om vinteren, så jeg ser frem til at det kommer en 'powerbank'-aktig sak om ikke så lenge som kan kobles på. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.