Byelektrikeren Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Hei, Jag har laget tids restriksjoner på bruk av et eget WiFi nettverk for min sønn. Hans PC er kablet og jeg ønsker å ha samme restriksjonen på LAN porten også, er det noen som kjenner til om dette lar seg gjør på en Unifi switch? /Helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjelsvik Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Jeg bruker unifi pluginen i homeseer, og blokkerer enheter der med en event. Det gjelder uansett om det er kablet eller trådløst. Kjører en slik event hver kveld når unga ikke skal få kunne spille etc, så blir det slått på igjen på morgenen. Du kan gjøre det manuelt i Unifi controlleren også, på clients, og velge "block" helt til høyre i tabellen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Byelektrikeren Skrevet 27. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2020 Jeg bruker unifi pluginen i homeseer, og blokkerer enheter der med en event. Det gjelder uansett om det er kablet eller trådløst. Kjører en slik event hver kveld når unga ikke skal få kunne spille etc, så blir det slått på igjen på morgenen. Du kan gjøre det manuelt i Unifi controlleren også, på clients, og velge "block" helt til høyre i tabellen. Takk tester :-)Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.