Simon84 Skrevet 28. juli 2020 Del Skrevet 28. juli 2020 Hei! jeg er ny her på forumet og har kjøpt meg et hus som har Control 4 som styringssystem. jeg skulle bytte en sone med LED spot lamper da vi syns lyset var hvit og skarpt. Valgte en gulere farge på LED spotene jeg kjøpte, men syns ikke jeg får dempet lyset nok. Når jeg sjekket de andra lampene i huset så syns jeg at jeg også burde kunne dimmet de mer ned en hva som er mulig hva kan være grunnen til dette? Har control 4 som styringssystem med KNX dimmeren er av merket Hidealight SLT30-12VL og spotterne jeg kjøpte var Markslöjd Frigg spottene som var i huset virker som er uten merke, men mistankere om at det er noe kinagreier. Noen som har bra tips idéer? ønsker å kunne dimme lampen mer altså. Håper noen kan hjelpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Det høres urimelig ut å ha et KNX-anlegg for så å putte kina-spotter... Det er vel ikke umulig at KNX-dimmere kan justere dimme-grad? Jeg kan ikke hjelpe deg med Control4 og KNX, men hvis du vil ha en konsulent til å hjelpe deg, så hils fra meg til Vegard hos artius.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Simon84
Hei!
jeg er ny her på forumet og har kjøpt meg et hus som har Control 4 som styringssystem.
jeg skulle bytte en sone med LED spot lamper da vi syns lyset var hvit og skarpt.
Valgte en gulere farge på LED spotene jeg kjøpte, men syns ikke jeg får dempet lyset nok.
Når jeg sjekket de andra lampene i huset så syns jeg at jeg også burde kunne dimmet de mer ned en hva som er mulig
hva kan være grunnen til dette?
Har control 4 som styringssystem med KNX
dimmeren er av merket Hidealight SLT30-12VL og spotterne jeg kjøpte var Markslöjd
Frigg
spottene som var i huset virker som er uten merke, men mistankere om at det er noe kinagreier.
Noen som har bra tips idéer?
ønsker å kunne dimme lampen mer altså.
Håper noen kan hjelpe
Lenke til kommentar
Del på andre sider
1 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.