GĂ„ til innhold
  • Bli medlem
StĂžtt hjemmeautomasjon! đŸ„‡đŸ„ˆđŸ„‰

SpÞrsmÄl

Skrevet (endret)

Hei. 

Har forsĂžkt Ă„ google men klarer ikke Ă„ finne noe svar pĂ„ dette. Kan jeg koble philips hue lampe, med dimmer, til yale hub? Uten philips bridge? Jeg vil unngĂ„ Ă„ mĂ„tte ha masse ulike huber/bridge... Og jeg har en yale doorman. Uten Ă„ kunne sĂ„ mye om det, sĂ„ bĂžr det jo fungere, siden yale hub stĂžtter samme frekvens. Hvis jeg bare fĂ„r skrudd av og pĂ„ via yale er jeg fornĂžyd. â˜șïžđŸ˜ƒ

Endret av Gjellesvik

5 svar til spÞrsmÄlet

Anbefalte innlegg

• 0
Skrevet
15 minutter siden, Moskus skrev:

Hmmm! :(

Ja, da spÞrs det. Det ser jo ut til at Yale er mest interessert i lÄs- og alarm-funksjoner...

Kan nok virke sĂ„nn, bestilte Hue bridge nĂ„... Enda en boksđŸ˜Ș

Men siden de stÞtter samme protokoll burde det vel gÄ i teorien?

Smartkontakter ser ut til Ä vÊre rimeligere fra hue enn fra yale (679kr pr stk pÄ OBS!!!) , sÄ det fÄr vÊre trÞsten.

• 0
Skrevet
PĂ„ 30.7.2020 den 14.30, Gjellesvik skrev:

Men siden de stÞtter samme protokoll burde det vel gÄ i teorien?

Ja, i teorien. Men det krever at noen legger inn stĂžtten for de delene av protokollen som kreves.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Svar pÄ spÞrsmÄlet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies pÄ din enhet for Ä gjÞre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.