Knutarn Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Hei! Er det mulig og gjøre dette i android? Hvordan få nettbrettet til og skru på skjermen ved bevegelse foran kamera? Tanken er at skjermen skal skru seg på når noen går forbi Lurer også på anbefalinger for bra oppsett ang lading av android nettbrett Så den ikek lader hele tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 berland Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Jeg bruker appen HabpanelViewer (OpenHAB) på Android nettbrett, og da kan jeg sende kommando til appen fra OpenHAB om å skru på skjermen når jeg vil, typisk når jeg registrerer bevegelse. Brukte tidligere FullyKioskBrowser til det samme, men appen (en browser satt opp mot vilkårlig webside), den kunne gjøre det uten å involvere OpenHAB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Knutarn Skrevet 6. august 2020 Forfatter Del Skrevet 6. august 2020 12 hours ago, berland said: Jeg bruker appen HabpanelViewer (OpenHAB) på Android nettbrett, og da kan jeg sende kommando til appen fra OpenHAB om å skru på skjermen når jeg vil, typisk når jeg registrerer bevegelse. Brukte tidligere FullyKioskBrowser til det samme, men appen (en browser satt opp mot vilkårlig webside), den kunne gjøre det uten å involvere OpenHAB. aha! Glemt og legge til at jeg bruker HS3 som hjemmestyring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Knutarn
Hei!
Er det mulig og gjøre dette i android?
Hvordan få nettbrettet til og skru på skjermen ved bevegelse foran kamera?
Tanken er at skjermen skal skru seg på når noen går forbi
Lurer også på anbefalinger for bra oppsett ang lading av android nettbrett Så den ikek lader hele tiden
Lenke til kommentar
Del på andre sider
2 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.