aleks Skrevet 7. august 2020 Skrevet 7. august 2020 Det er ingen hemmelighet jeg har flere sage doorbell. Funker med de større systemene feks, z2m, deconz, hubitat, smartthings. Sage er en liten modul du kobler til ringeklokke s innedel og sender ZigBee signal not noen ringer på. Fungerer med gammel ringeklokke og videoringeklokker. Da har jeg fått dem. Må dessverre ta 200 pluss porto pga høye importkostnader. Ønsker også å vite hvilke sendemetode du ønsker så du har kontroll over brev vs pakke og kostnader vedr det og hvor mange moduler. Modulen går ut neste uke send pm for å reservere de siste, tar ikke flere inn Siter
Preference Skrevet 7. august 2020 Skrevet 7. august 2020 Hvor kan man lese spesifikasjoner for enheten? Tvilsomt at den fungerer med videoringeklokker av nyere type med flere krypterte ledere? Disse gir en maks spenning på ca 3V tror jeg Siter
aleks Skrevet 7. august 2020 Forfatter Skrevet 7. august 2020 5 hours ago, Preference said: Hvor kan man lese spesifikasjoner for enheten? Tvilsomt at den fungerer med videoringeklokker av nyere type med flere krypterte ledere? Disse gir en maks spenning på ca 3V tror jeg Dette er retrofit, ikke inn i dataloopen. Er ment for å reagere på spenningsendringen på gamle dørklokkedingeren, og bare være en passiv lytter på strømmen i den. Siter
aleks Skrevet 8. august 2020 Forfatter Skrevet 8. august 2020 Da tror jeg at jeg har tatt kontakt med alle. Hvis du skal ha 260 inkl porto vipps til 47387237 så pakker jeg i morgen. 200 ekstra pr stk hvis flere. Ikke glem adresse . Så lenge lagret rekker Siter
aleks Skrevet 11. august 2020 Forfatter Skrevet 11. august 2020 (endret) 1 hour ago, tormorten said: Hei! Sitter du med flere igjen? Har sendt ut over 10 i dag. Har ca 10 igjen Endret 11. august 2020 av aleks Siter
Guahtdim Skrevet 12. august 2020 Skrevet 12. august 2020 (endret) Er det en slik en? Edit: Jepp, det er en slik en siden det står i første post på denne tråden. Endret 13. august 2020 av Guahtdim Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.