Erling Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Hei. Det siste året har jeg hatt Arlo Ultra hjemme, men de lar seg ikke integrere med noe som helst. Z-Wave og Ifttt ble oppgitt før kjøp, men siden det fortsatt ikke fungerer kan jeg få levere det tilbake. Ønsker å skru av varsler/notifications når jeg ikke er hjemme. That’s all. Arlo kan «kun» skru av og på opptak via Ifttt, ikke styre hvilke varsler som går. Dvs. at hvis jeg glemmer (noe som er garantert) å aktivisere opptak når jeg kommer hjem, så tas det ikke bilder av innbruddstyven. Kjøpte et Nest Cam IQ som tar opp hele tiden men kun sender varsler når jeg ikke er hjemme. Er redd jeg konkluderer på litt tynt grunnlag, setter stor pris på innspill/erfaringer fra dere andre. Leilighet med 1 inngang, tror ikke noe klatrer opp 7 etg. for å bryte seg inn. Bruker Homeseer konsekvent når jeg går/kommer hjem. Tips? Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 1 time siden, Erling skrev: Det siste året har jeg hatt Arlo Ultra hjemme, men de lar seg ikke integrere med noe som helst. https://www.home-assistant.io/integrations/arlo/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.