Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Guahtdim skrev (11 timer siden):

Klarer du å logge noe feil eller feiler det før du kommer igang med å gjøre noe?

Etter re-installering holder den såpass lenge at jeg får aktivert logging. Etter første kræsj stopper den relativt raskt ved de-aktivering/aktivering, får ikke opp konfig-siden da.

Dette er migrering fra HS3, der innhold er kopiert over til HS4-installasjonen som beskrevet i Alternate Method. Klarer ikke å hente oppdaterte verdier, viser bare siste verdier som var i HS3. Har sendt deg loggfil i DM, trenger du mer info/testing så gi lyd 👍

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg er litt usikker på hva som skjedde her. Jeg mistenker at jeg laget en versjon som jeg ikke har lagt ut her. Jeg skal gå over og oppdatere hvis det er snakk om en ny versjon.

• Like 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.