Guahtdim Skrevet 13. august 2020 Skrevet 13. august 2020 (endret) Norges hjemmeautomasjonskonge (Jeg ser at siden til Tibber er litt bingo på når de velger å fungere) https://tibber.com/no/magazine (scroll til bunn) - Kanskje det fungerer bedre derfra Endret 13. august 2020 av Guahtdim 6 1 Siter
Guahtdim Skrevet 19. august 2020 Forfatter Skrevet 19. august 2020 Er ikke mesteparten her inne i den kategorien? 1 Siter
Moskus Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 Ja, selvfølgelig! Derfor jeg føler meg hjemme her. 1 Siter
Mathias Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 20 minutes ago, Guahtdim said: Er ikke mesteparten her inne i den kategorien? Tipper at de fleste her inne synes at automatisk utrulling av flagget kombinert med avspilling av nasjonalsangen er kult. Vil tro at mange som ikke er en del av dette forumet synes det er meget nerdete 😂 1 Siter
Mastiff Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 (endret) Kult! 😁 Jeg bruker også Tibber. Det eneste som irriterer meg ved dem er at de ikke får ræva i gir med å få nettleien på samme regning. De er tydeligvis ikke særlig populære blant linjeselskapene... Endret 19. august 2020 av Mastiff Siter
Moskus Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 44 minutter siden, Mathias skrev: Tipper at de fleste her inne synes at automatisk utrulling av flagget kombinert med avspilling av nasjonalsangen er kult. Vil tro at mange som ikke er en del av dette forumet synes det er meget nerdete 😂 Det er vel kanskje noe i det! 8 minutter siden, Mastiff skrev: Kult! 😁 Jeg bruker også Tibber. Det eneste som irriterer meg ved dem er at de ikke får ræva i gir med å få nettleien på samme regning. De er tydeligvis ikke særlig populære blant linjeselskapene... Det er vel ikke Tibber vi egentlig venter på... Siter
Mastiff Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 Just now, Moskus said: Det er vel ikke Tibber vi egentlig venter på... Det høres bare så rart ut å si at det eneste som irriterer meg ved Tibber er Agder Energi Nett... 🤣😂 3 Siter
ZoRaC Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 15 minutter siden, Mastiff skrev: Det eneste som irriterer meg ved dem er at de ikke får ræva i gir med å få nettleien på samme regning. De er tydeligvis ikke særlig populære blant linjeselskapene... Jeg vil ikke ha det samlet. Mye mer oversiktlig med 2 fakturaer. Ser med en gang i nettbanken hvor lite strøm koster og hvor mye nettleie koster... Siter
Moskus Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 Jeg vil ha det samlet. Lyse, i sin uendelige visdom, samler uansett Internett + TV på samme faktura, så det hadde faktisk blitt mer oversiktelig å betalt alt til Tibber. Siter
Mastiff Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 Enig med Moskus der. Jo færre regninger som må godkjennes, desto bedre. Det blir færre regninger å føre inn i regnskapet over de 2/3 av huset jeg leier ut også. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.