stigvi Skrevet 16. august 2020 Skrevet 16. august 2020 Er kommet ny versjon i natt og den har fått enda flere sensorer å leke seg med. Blant annet neste alarm som er stilt inn. Den kommer jeg til å ha glede av. Hvilke bluetooth enheter som er koblet til gjør det lett å finne ut om en er i bilen. @Moskus hadde sikkert syntes det var kult med telefon/samtalestatus ........ 4 Siter
solosuper Skrevet 18. august 2020 Skrevet 18. august 2020 jeg bruker denne posten da det omhandler siste oppdatering av home assistant ios. Er det flere som har problemer med å ikke få opp varslinger etter å ha oppdatert til siste versjon av home assistant på ios? Siter
Kim123 Skrevet 18. august 2020 Skrevet 18. august 2020 (endret) 58 minutter siden, solosuper skrev: jeg bruker denne posten da det omhandler siste oppdatering av home assistant ios. Er det flere som har problemer med å ikke få opp varslinger etter å ha oppdatert til siste versjon av home assistant på ios? Tilbakestill push innstillinger og restart HA så er den tilbake. Edit: Denne er ikke kommet til iOs enda? Ser ingen endringer her... Endret 18. august 2020 av Kim123 Siter
solosuper Skrevet 18. august 2020 Skrevet 18. august 2020 (endret) Altså, i home assistant appen på telefon? Appkonfigurasjon --> varslingsinnstillinger --> tilbakestille push id ? Isåfall så funker ikke det. Fortsatt ingen varsling Endret 18. august 2020 av solosuper Siter
LaStrada Skrevet 18. august 2020 Skrevet 18. august 2020 3 hours ago, solosuper said: jeg bruker denne posten da det omhandler siste oppdatering av home assistant ios. Posten handlet vel egentlig om Android-appen Begge plattformer har nylig fått ny app. Jeg hadde diverse problem på en iPhone her om dagen. Hadde problemer med push, lokasjoner og doble sensorer (wifi, batteri osv). Det hjalp å slette enheten: Configuration, Integrations, Mobile App, velg enhet og slett Deretter var det bare å åpne appen for at den skulle sende inn / registrere sensorene på nytt. Dette skjedde like etter at jeg oppdaterte til den nye iOS-appen, som det er skrevet om her: https://www.home-assistant.io/blog/2020/07/28/ios-app-migration/ Hadde problemer på 1 av 2 iPhoner her i huset etter denne oppdateringen. Siter
solosuper Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 22 timer siden, LaStrada skrev: Posten handlet vel egentlig om Android-appen Begge plattformer har nylig fått ny app. Jeg hadde diverse problem på en iPhone her om dagen. Hadde problemer med push, lokasjoner og doble sensorer (wifi, batteri osv). Det hjalp å slette enheten: Configuration, Integrations, Mobile App, velg enhet og slett Deretter var det bare å åpne appen for at den skulle sende inn / registrere sensorene på nytt. Dette skjedde like etter at jeg oppdaterte til den nye iOS-appen, som det er skrevet om her: https://www.home-assistant.io/blog/2020/07/28/ios-app-migration/ Hadde problemer på 1 av 2 iPhoner her i huset etter denne oppdateringen. Det funket! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.