Byelektrikeren Skrevet 18. august 2020 Skrevet 18. august 2020 Hei, Er det noen som kan hjelpe meg med å sette opp Unifi mot Homeseer. Etter mye frem og tilbake har jeg fremdeles ikke lykkes med dette. Hjelpen kan bestå i å logge seg på via Teamviewer eller personlig oppmøte. Til de som ønsker å hjelpe meg donerer jeg: 1 stk UPS type Powerwalker VI 1500 R1U 1 stk. SNMP Card til Powerwalker Utstyret er kun brukt i 3-4 mnd. kan hentes i Haugesund, eller jeg kan sende mot at mottaker betaler frakt. /Helge Siter
clio75 Skrevet 18. august 2020 Skrevet 18. august 2020 Har du kjøpt plugin ?Ikke helt frem og konfigurasjon nei Hva trenger du hjelp til ?Sent fra min SM-G970F via Tapatalk Siter
Byelektrikeren Skrevet 18. august 2020 Forfatter Skrevet 18. august 2020 Just now, clio75 said: Har du kjøpt plugin ? Har kjøpt plugin og laget egen bruker for Homeseer. Får ikke kontakt, har lagt inn gateway adressen, og prøvd med flere port alternativer. /Helge Siter
clio75 Skrevet 18. august 2020 Skrevet 18. august 2020 Her er mitt oppsettSent fra min SM-G970F via Tapatalk Siter
clio75 Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 14 hours ago, Byelektrikeren said: gateway adressen, og prøvd med flere port alternativer Tror ikke det er GW adressen, men pcen/cloud key du skal bruke. IP adressen i bildet over er der min control software kjører lokalt. Siter
Byelektrikeren Skrevet 19. august 2020 Forfatter Skrevet 19. august 2020 (endret) 17 hours ago, clio75 said: Her er mitt oppsett Tusen takk, jeg har testet og ved å legge inn server IP adressen hvor UniFi controlleren er installert - så virket det med en gang. Mvh. Helge Endret 19. august 2020 av Byelektrikeren Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.