Kimba Skrevet 24. august 2020 Skrevet 24. august 2020 Hei. Får ikke Associations til å virke. F.eks: Vegg kontroller: Sunricher SR-ZV9001K8-Dim-G2-S4 og Dimmer: Fibaro Dimmer 2 FGD-212 Den havner på Power Management Notification å vil ikke virke. Til nød har jeg laget Event for å styre lyset, men får ikke funksjonene (1-On, 0-Off, 1Hold-Dim opp, 0Hold-Dim ned. Hva gjør jeg feil? Siter
Moskus Skrevet 24. august 2020 Skrevet 24. august 2020 1 time siden, Kimba skrev: Den havner på Power Management Notification Det er en kjent og gammel bug, det betyr ikke noe. Det viktige er at Node-nummeret er riktig. 1 time siden, Kimba skrev: vil ikke virke. Er den ene lagt til secure og den andre non-secure? Det er en ganske vanlig feil. 1 Siter
Kimba Skrevet 24. august 2020 Forfatter Skrevet 24. august 2020 Har nå testet å slette og legge inn på nytt secure. Virker fortsatt ikke Jeg la merke til at Associations fortsatt lå inne etter å ha gjort dette. Siden jeg er i startfase med å legge inn, så tror jeg at jeg starter helt på scratch. Noen tips for å gjøre dette på beste måte? 100% ny oppstart Siter
Moskus Skrevet 25. august 2020 Skrevet 25. august 2020 Prøv heller å legge begge inn non-secure, er ikke sikkert Sunricher-saken støtter secure, og da faller den automatisk tilbake til non-secure. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.